tutorial

kartki

poniedziałek, 7 marca 2016

Zachciało mi się....

wiosny.... Będąc w sklepie Hobby Dekoruj na Garbarskiej, zauważyłam ogromne akrylowe medaliony. Oczami wyobraźni ujrzałam wiosnę i Wielkanoc, więc zakupiłam 2 sztuki. W domu , od razu zabrałam się do pracy. Smarowałam....malowałam....kleiłam....  Kiedy skończyłam , zobaczyłam,że założenia , a rzeczywistość jakoś nie idą w jednej parze. Miało być wielkanocno - świątecznie , a wyszło świątecznie, tyle, że bożonarodzeniowo. I jak tu sobie ufać?









Drugi w założeniu był bożonarodzeniowy, więc choć tu nie będzie rozczarowania. Jak go dokończę, to pokażę.... a na razie mały podgląd ....

 I tym świątecznym akcentem ( jakie by to nie były święta ) żegnam się z Wami ,do następnego posta... Dziękuję za odwiedziny, i zapraszam ponownie.


1 komentarz: