tutorial

kartki

sobota, 27 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego

owocował podziękowaniami dla nauczycieli. Mnie również poproszono o zrobienie albumu na zakończenie III klasy szkoły podstawowej. Otrzymałam zdjęcie, które miało być wstawione na pierwszej stronie zaraz po otwarciu okładki. Uznałam go za motyw przewodni, i dostosowałam kolorystykę albumu do zdjęcia. Z wiadomych przyczyn , na zdjęciach albumu który zaraz pokażę , zamazałam twarze oraz usunęłam nazwiska dzieci. Zapraszam więc do oglądania....
 po prawej stronie sowy - w półkolu dopasowanym do jej kształtu , umieszczone zostały nazwiska wszystkich uczniów w klasie
po sówce, zaczynają się prace dzieci -  dla Pani wychowawczyni , z podziękowaniami, życzeniami, oraz ślicznymi rysunkami od serca. Aby przy dziurkowaniu kartek nie zniszczyć napisów i rysunków, przedłużyłam je doklejając po 1cm pasku. 
Dziękuję za  odwiedziny, i pozdrawiam wszystkich wakacyjnie. Do zobaczenia niedługo :)
                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz