tutorial

kartki

niedziela, 22 czerwca 2014

Pheasant corner........

Ach ten długi weekend!........Mnie minął bardzo przyjemnie, a Wam? Znów byłam w Bażancim Zakątku. Nawet sobie nie zdajecie sprawy, jak było cudownie....Oddech pełną piersią , i znów przyrodnicze SPA.....Ale co Wam będę opowiadać, zapraszam do oglądnięcia choć małego skrawka , tego co było dane mi przeżyć.....
Spacer po ogrodzie.....










 U sąsiada za miedzą ..... 

Niesamowite kształty i kolory....



Coś dobrego.....
Goście? czy tubylcy.....





Zbliża się wieczór....





A na koniec, żebyście sobie nie myśleli że tak leniwie spędziłam ten weekend, to pokażę z czym dzielnie walczyłam......
Przed......

 Po..........
Takich boków, było dwa, i jeszcze inne miejsca, aż mi się odciski na dłoniach od narzędzi ogrodowych porobiły......
Teraz mogę już się z Wami pożegnać, ale nie na długo, więc za bardzo się nie cieszcie. Co prawda czeka mnie ciężki tydzień w związku z moim grzędowiskiem , ale o tym na razie sza....! Ponoć zawsze musi być źle, żeby mogło być dobrze.....Więc pełna dobrych nadziei pozdrawiam i do ponownego.....:))
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz