tutorial

kartki

poniedziałek, 11 listopada 2013

Mój pierwszy LO

Jakiś czas temu zostałam zaproszona na spotkanie scraperek. Miałam przynieść ze sobą LO o tematyce JESIEŃ. Spotkanie nie doszło do skutku ( odbyło się w innym terminie , dla mnie niestety niedogodnym ), ale przynajmniej został mi mój pierwszy LO. Kiedy przeglądałam zdjęcia by go stworzyć, zauważyłam niesamowitą rzecz.Pewne ujęcia aniołów wyglądają jak by były zrobione w 3D. Nie były , bo mój aparat nie ma takiej funkcji . Zdjęcie zrobiłam rok temu kiedy odwiedziłam moją siostrę w Kanadzie. Są to anioły w parku w Ottawie. Po wydrukowaniu efekt wcale nie znikł. Nie wiem czy Wy też to widzicie ? I zapewniam , że ze mną jest wszystko OK! Czegoś mi w tym moim  LO jeszcze brakowało więc napisałam do niego wiersz - myśl, czy jak kto woli. A teraz zapraszam na oglądanie






Kochani pozostając w tematyce pozdrawiam Was jesiennie i zapraszam ponownie, gdyż cdn.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz