tutorial

kartki

wtorek, 28 lipca 2015

Jakiś czas temu....

zrobiłam następne bransoletki...... Jednak tym razem, nie z papieru -  tylko z drewna i porcelany. Tak dla odmiany.... Wiem....wiem....... To nie scrapowe..... Ale cóż, tak mnie jakoś wzięło .... :)   Jak zobaczyłam w sklepie te kolorowe drewienka, to nie mogłam od nich oczu oderwać. Mają w sobie tyle energii , radości i lekkości! Śmiały się do mnie wszystkimi swoimi wesołymi kolorami! Spójrzcie sami!Czyż nie są piękne? A jakie letnie!Jak barwy dnia , od wschodu - do zachodu słońca!
 
 A te porcelanowe, mają w sobie nutkę wyniosłości. Swoją chłodna elegancja , nadają się na letni ciepły wieczór.... Chłód kamyków i ich ciche pobrzękiwanie , udoskonali każde letnie wieczorne wyjście.....

Były jeszcze dwie bransoletki z plasterków kokosa, ale zapomniałam zrobić zdjęcie. Ponieważ bransoletki są dla mojej córki, nic straconego. Jeszcze będę miała do tego okazję....  A ja na razie żegnam się z Wami, i biegnę dalej tworzyć. Dziękuję za odwiedziny, i pozdrawiam Was serdecznie- do następnego! Ps. Nie martwcie się.... Córce wszystko się podobało ;) . Pa, pa......

2 komentarze: